Alla inlägg den 2 mars 2007

Av Ewa - 2 mars 2007 21:52

....och jag måste ha sovit extra tungt (plus att jag sover med öronproppar)för jag väcktes av Elin som petade på mig och frågade varför jag inte stängde av väckarklockan som drog igång klockan åtta. Till saken hör att väckarklockan är av ny modell, men har en gammaldags, genomträngande signal som, tydligen, väckte alla utom mig! Jag kom i alla fall iväg på en dryg timmes promenad och det var jätteskönt! Tack vare alla plusgrader så var det mycket barmark vilket gjorde att jag fick upp farten ordentligt. Problemen med Sims-spelet kvarstår och det är, enligt supporten ett fel i hela den serie som har sålts, men den "hjälpkod" som skulle lösa problemet var värdelös och nu är det helg, så då lär det väl inte hända så mycket mer. Jag är nästan för trött för att bli ännu mer besviken; jag vet att jag kommer att få möjlighet att spela Sims så småningom. Det är nog läge att trappa ned på den ångestdämpande medicinen för den enda effekten jag får av den nu är just denna trötthet. Det är kanske så att Cipralexen börjar få effekt? Ett dygn, alltså 24 timmar varje vecka tillåter jag mig själv att äta precis vad jag vill och det handlar oftast om godis, kakor och chips. Det dygnet har börjat för mig nu och jag har fått i mig både kakor och godis, men det jag är allra mest sugen på just nu är te och rostat bröd med mycket smör och marmelad, så det är vad jag tänker fixa till nu!Natti, natti.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards