Alla inlägg den 1 mars 2007

Av Ewa - 1 mars 2007 22:23

Guuuud, vad jag är trött idag!!!!!Jag vaknade till i morse för att jag tyckte att jag måste se hur mycket klockan var och då var den redan 9.50 Jag hade sovit i tio timmar och det kändes som om jag behövde sova MYCKET mer. Elin var oxå trött och vi har mest tittat på film. Den nya expansionen till Sims kom idag, Året runt heter den och är efterlängtad eftersom simmarnas värld är lite märklig och enahanda då solen alltid skiner (det kan ju, i och för sig, utspela sig i Kalifornien .....). Besvikelsen är stor när det visar var fullt av märkliga buggar som att jag faktiskt inte KAN ändra årstid och utnyttja de olika väderlekarna eller ställa in skärmupplösningen. ???????? Annars är The Sims 2 med alla dess expansioner tidernas absolut bästa dataspel utan konkurrens! Jag mår inte så prima idag och det kan ha att göra med att jag är så trött. Mina planer på att börja träna på SATS igen får jag nog skjuta lite på framtiden för jag tror inte att det skulle fungera innan alla mina medicineringar har stabiliserat sig; det är nog bra om jag slipper äta ångestdämpande flera gånger om dagen eftersom jag blir så dåsig. Vädret för i morgon ser inte så roligt ut, men jag ska satsa på en ordentlig stavgångsrunda med Elin som sällskap.Natti, natti.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards